lawfans

lawfans
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» Jamie and joey dating entourage. Dating a porn star.
الخميس أغسطس 04, 2011 5:14 pm من طرف زائر

» رستال يسحق مان يونيتد
الأحد نوفمبر 09, 2008 1:04 am من طرف booody

» بطاقة شخصية لكل عضو
الأربعاء نوفمبر 05, 2008 10:05 pm من طرف booody

» روما يسحق تشيلسى بثلاثيه رائعه
الأربعاء نوفمبر 05, 2008 9:34 pm من طرف booody

» راغب وقصه حب
الأحد نوفمبر 02, 2008 1:24 am من طرف booody

» ميدو ينقز فريقه من الخساره
الأحد نوفمبر 02, 2008 1:18 am من طرف booody

» عمرو زكى يواصل التالق ويحرز الهدف الثامن
الأحد نوفمبر 02, 2008 1:15 am من طرف booody

» ايهما اصعب.....................
الجمعة أكتوبر 31, 2008 8:30 pm من طرف sasa_so3ody

» الحب والحزن توأمان
الجمعة أكتوبر 31, 2008 8:15 pm من طرف sasa_so3ody

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 31 بتاريخ الأحد سبتمبر 01, 2013 7:11 am
تصويت
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم

شاطر | 
 

 تخيييييييييييل؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hany ezz eldien
STARS
avatar

عدد الرسائل : 128
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: تخيييييييييييل؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الخميس سبتمبر 18, 2008 5:44 am

عندي لكم قصة مضحكة اوى..!
يقولكـ فيه بنت اسمها (قبله) ..!!
المهم قبله صحبتها اسمها هند..
بوسه اوه قصدي قبلة..!
ادت رقمها لهند وقالتلها اتصلى بيا انهردة ضروري
..
وللعلم هما صحاب فى المدرسة
قامت هند قالتلها اوكي ولا يهمكـ..

رجعت هند البيت واتصلت بقبلة..
والهبلة هند غلطت بالرقم الاخير..!!!!!!!
ياسبحان الله ازاى غلتط ما علينا

المهم رد عليها واحد..

وقالتله هند:الو السلام عليكم..
الراجل:وعليكم السلام..
هند:لو سمحت ممكن تديني قبلة..<====موقف محرجججججججججج
الرجال: (سكت شوية وهو طبعا محرج





هند:اقولك اديني قبلة<====هههههههههه والله رهيبه هند دى

الراجل:طيب انا دلوقتي مشغول لما افضي هديكي قبله
وبعد كده قفل السماعه في وش هند




هند طبعا اتعصبت ..
ووصلت معها ازاي اتجرأ وقفل السماعه في وشها ..!!


طبعا هند ما سبتوش في حاله واتصلت مره ثانيه وردت وهى عصبية :
هند: انت لية قفلت السماعه في وشي قلتلك اديني قبله يلاهـاااااااااااا خلصني..!!



الراجل: انا مشغول <===ه( شكله مؤدب وميعرفش يتصرف كان اداهاا وخلاص)
هند: سكتت شويه وبدات تستوعب الموضوع ..
هند: يا قليل الادب يلي ما تكسفش على دمك فكرني بعاكسك

والله شباب اخر زمن وبدات تزعق وتهزأ فيه " "

الراجل: انا قليل الادب ولا انتي الي مجنونة تتصلى مرتين وغلطانه بالرقم
ثاني مره فتحي عينك كويس وانتى بتتصلى بقبلة..

هند طبعا وشها احمر واصفر وجاب الوان وبقت حلتها الله لا يوريكم شكلها مسكينه
والله حرمت اتصل على قبلة بعد الموقف دة


يلا يا شباب سؤالى



تعمل اية لو وحدة قلتلك ادينى قبلة لو سمحت


( انا عن نفسى هاقولها انتى عايزة قبلة ولا الواد حضن اخوها و لو عايزة الاتنين هاعملك تخفيض على..... عيب)

[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تخيييييييييييل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
lawfans :: o.O (TAHYEEEES) O.o :: o.O (المجانين في نعيم) O.o-
انتقل الى: